Meer dan 1 miljoen video vertoningen en nieuwe samenwerking. Ondernemer Alex Kok behaalde oktober dit jaar met zijn Woerden.TV de magische grens van 1 miljoen videovertoningen. Maar gezien de vele kansen en mogelijkheden, groeit zijn bedrijf Alko Media door.
Het succes met Alko Media en Woerden TV inspireert Alex Kok tot een volgende stap: overname van de cultuurwebsite waanzinnigwoerden.nl. “Kwestie van kansen benutten“.Net als de gesloten alliantie met het zakenmagazine Ondernamen, voorheen IntoBusiness Magazine. Door zakelijke videoproducties en content-sharing gezamenlijk aan te gaan bieden, is er vanaf 2013 op Woerden.TV ook zakelijk nieuws voor Woerdense ondernemers te vinden. Onder het kopje kansen zien, valt ook het wegvallen van de VVV in Woerden.
Zo ontstond er ruimte voor een promotieplatform en organisatie en die komt er met Woerden Marketing, gestart door Kitty Kusters en, jawel, Alex Kok. Het eerste, zichtbare resultaat van Woerden Marketing is de website BeleefWoerden.com. Deze biedt informatie voor alle cultureel geïnteresseerden in Woerden en voor potentiële bezoekers van de stad.
Comments are closed.